• Cursos d'hivern 2015

De VGAFIB

Curs d'introducció al desenvolupament de videojocs amb Unity 3D

Unityinv.png

En aquest curs t'iniciaràs en el desenvolupament de videojocs amb Unity3D i realitzaràs un videojoc de la teva elecció com a projecte pràctic final.

L'eina Unity3D permet desenvolupar jocs de manera fàcil i interactiva, i permet exportar-los tant per a PC com per a dispositius Android i iOS, i consoles com la PS3, la XBOX360 i la Wii. En el curs aprendràs com programar el teu joc per a PC, i com exportar-lo a Android i iOS.


El curs es durà a terme en dues setmanes, una del 26 al 30 de gener i l’altra del 2 al 6 de febrer. El curs té una durada de 40 hores presencials i s’impartirà pels matins de 9:30 a 14:00 amb un descans entre mig.

El curs es pot convalidar per 1.5 crèdits ALE per a les enginyeries informàtiques de la FIB del pla 2003, o 1 crèdit ECTS per als alumnes del grau.

El preu és de 120€, però si ens segueixes al facebook i twitter podràs gaudir de fins a 30€ de descompte!

Tancat Més informació Projectes de cursos anteriors

Curs d'introducció a la programació de videojocs amb SFML

SFMLInvierno.jpg

Sempre has volgut fer el teu propi videojoc? T’agradaria dotar els teus programes en C++ de interfícies gràfiques, i contingut multimèdia? Vols aprendre a fer servir una llibreria multimèdia molt completa, fàcil i simple, que a més és gratuïta i de codi obert?

Benvingut al curs de SFML de VGAFIB! Al llarg d’aquest curs ensenyarem diverses funcionalitats de SFML, a partir de la creació d’un videojoc, i una vegada l’haguem acabat, donarem pas a la lliure modificació i ampliació del mateix, o a projectes personals dels alumnes amb l’ajuda dels professors.

SFML (Simple and Fast Multimedia Library) és una llibreria multimèdia dissenyada per a ser fàcil d'utilitzar, i, per tant, ideal per iniciar-se al desenvolupament de videojocs, i a la programació en general. Ens proporciona funcions per interactuar amb gràfics 2D, só, xarxa, mouse, teclat, joysticks... Tot i ser simple, té una gran potència, i moltes funcionalitats. A més a més és gratuïta, i el codi és obert!

Començar a programar videojocs pot semblar difícil al principi, o fins i tot fer por, però en aquest curs t'ajudarem a perdre aquesta por, i a capbussar-te en un món fantàstic en el que podràs donar vida als teus projectes i dur a terme les teves idees més innovadores.

Per realizar aquest curs no fa falta tenir grans coneixements de programació, i molt menys experiència en la creació de videojocs. Recomanem tenir una bona base de PRO1, i haver cursat PRO2, per anar més encaminats a la orientació a objectes. Si no sou estudiants de la FIB, podem veure el temari d’aquestes assignatures al web de la facultat.

Si tens algun amic que també està interessat en aprendre desenvolupament de videojocs, o vol fer algun curs de formació complementària en acabar el curs, o necesita algún crèdit ECTS, anima’l a apuntar-se i els dos rebreu un descompte en el preu d’inscripció!


El curs es durà a terme en dues setmanes, una del 26 al 30 de gener i l’altra del 2 al 6 de febrer. El curs té una duració de 40 hores presencials i s’impartirà per les tardes de a 15:00 a 19:00.

El curs s'impartirà en C++, pel que es recomana tenir coneixements bàsics de programació en C++ per a assistir-hi, tot i que el nivell requerit de programació no serà molt elevat.

El curs es pot convalidar per 1.5 crèdits ALE per a les enginyeries informàtiques de la FIB del pla 2003, o 1 crèdit ECTS per als alumnes del grau.

El preu és de 120€, però si vens amb un amic podreu gaudir de 30€ de descompte cadascun!

Tancat Més info sobre SFML

Curs d'il·lustració en 2D orientada en videojocs

2Dinvierno.jpg

Ets programador pero has d’agafar gràfics generics per els teus videojocs? Vols que els teus videojocs siguin 100% teus? Et fa por agafar un llapis i obrir el Photoshop? El curs d’il·lustració i animació 2D per a videojocs és el que necessites.

Aquest curs està dirigit a novells del dibuix i del photoshop, mitjançant una sèrie d’exercicis se us explicaràn les claus de l’il·lustració, de l’animació tradicional amb Photoshop i de l’animació esqueletal amb Spine.

Al finalitzar el curs estaràs preparat per a fer els teus propis gràfics, estàtics o en moviment. També pots venir al curs amb un projecte propi per a tenir una tutorització personalitzada i treballar en el que ja tens programat.

Que no et faci por apuntar-te per culpa del dibuix, se’t guiarà desde el principi. L’únic necessites es una Wacom i suficient motivació.

Materials:

Libreta en blanc dina4/dina3 (No menys de 20 pàgines) . Llapis blau. Llapis negre, no importa la duresa. Goma. Tauleta gràfica Wacom imprescindible.


El curs es durà a terme en dues setmanes, una del 26 al 30 de gener i l’altra del 2 al 6 de febrer. El curs té una duració de 40 hores presencials i s’impartirà per les tardes de a 15:00 a 19:00.

Per assistir al curs és necessari portar una tableta gràfica Wacom o similar, ja que serà l'eina principal del curs.

El curs es pot convalidar per 1.5 crèdits ALE per a les enginyeries informàtiques de la FIB del pla 2003, o 1 crèdit ECTS per als alumnes del grau.

El preu és de 120€, però si ens segueixes al facebook i twitter podràs gaudir de fins a 30€ de descompte!

Tancat